Statewide RTC Town Hall, March & Rally

On Monday, November 21st, join the Right to Counsel coalition and our statewide partners for a Town Hall, March & Rally in Albany to kick-off our 2023 campaign to win Statewide Right to Counsel legislation (A7570/S6678)!

This event will consist of two parts:

Part I: Town Hall & Community Meal from 12pm-2:30pm, at Westminster Presbyterian Church in Albany.

Part II: March from the church & Rally at Albany Civil court, from 2:30-3:30pm. 

The event will bring together tenants, organizers, advocates, and elected officials to discuss the current eviction crisis in NYS and our Statewide RTC legislation, which our campaign aims to have passed and fully funded in next year's state budget. The Town Hall program will consist of a meal, teach-in, speeches, and skits. Then we'll march to and rally at Albany Civil Court, to bring attention to the eviction and representation crises affecting Albany tenants, and tenants statewide.

The event will be hybrid - the Town Hall will be streamed on Zoom, and the March & Rally will be livestreamed on Right to Counsel's Facebook.

Click_here_-_English.png

Save_the_Date_-_11_21_Statewide_RTC_(1).png
*****

¡El lunes 21 de noviembre, Únase a la coalición del Derecho a la Representación Legal y a nuestros socios en todo el estado para una Reunión, Marcha y Rally en Albany para iniciar nuestra campaña de 2023 para ganar la legislación del Derecho a la Representación Legal en todo el estado (A7570/S6678)!

Este evento consistirá en dos partes:

Parte I: Reunión del Ayuntamiento y Comida de la Comunidad de 12pm-2:30pm, en la Iglesia Presbiteriana de Westminster en Albany.

Parte II: Marcha desde la iglesia y Rally en la corte civil de Albany, de 2:30 a 3:30pm. 

El evento reunirá a inquilinos, organizadores, defensores y funcionarios electos para discutir la actual crisis de desalojos en el Estado de Nueva York y nuestra legislación de RTC en todo el Estado, que nuestra campaña tiene como objetivo que se apruebe y se financie en su totalidad en el presupuesto estatal del próximo año. El programa del Ayuntamiento consistirá en una comida, una charla, discursos y representaciones. A continuación, marcharemos y nos concentraremos en la Corte Civil de Albany, para llamar la atención sobre las crisis de desalojo y representación que afectan a los inquilinos de Albany, y a los inquilinos de todo el estado.

El evento será híbrido - el Ayuntamiento será transmitido en Zoom, y la Marcha y Concentración será transmitida en vivo en el Facebook de Derecho a la Representación Legal.

click_here_-_Spaniish.png

11.21_Save_the_Date_-_Spanish_(1).png